niedziela, 11 maja 2014

Coś nowego :)

Na początek dziękuję bardzo bardzo za 1000 wyświetleń :3
Po drugie: dziękuję dziękuję bardzo mojej przyjaciółce za ten weekend majowy i tyle zdjęć :) Tak bardzo mi tego brakowało ! Ostatnio albo brak czasu, albo znów brak modelek, albo aparat nie wyrabia... no ale wakacje już niedługo :) W mojej głowie rodzi się coraz więcej pomysłów na zdjęcia i gdziekolwiek nie jestem w jakimś nowym miejscu myślę sobie "Ale by się tu cykało fotki" *-* No ale nie zawsze jest możliwość zwłaszcza kiedy takie miejsce znajduje się około 200 km od domu lub na dachu bloku, na który nie można wyjść :( No ale przejdę do rzeczy :) Mam tu coś nowego :) Pierwszy raz robiłam zdjęcia z rekwizytami. Tymi rekwizytami jest pistolet na bańki mydlane, za który bardzo dziękuję mojej siostrze ^^
Dodam również, że było, jak na majówkę, potwornie zimno, i doceniam poświęcenie mojej modelki ! Wiszę jej za to kubek gorącej herbaty :)
Modelowała : Sonia Czaja :)

















                                        I trochę backstage'u :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz