poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Kraków - panoramicznie i nie tylko :)

Cześć wszystkim :) Parę spraw na początek :) Po pierwsze : wesołych świąt ! Wiem, że piszę to już po świętach, no ale lepiej późno niż wcale :P Po drugie: Chciałam podziękować Ani za nowy wygląd bloga, a najbardziej za nagłówek. Jest piękny !
Wybrałam się dzisiaj z rodziną na wycieczkę do Krakowa :) To nic nowego, ponieważ jestem tam co tydzień, lub nawet częściej ale miałam okazję nacieszyć oko trochę dłużej tymi pięknymi widokami :) Modelowałam ja :) No i oczywiście piękne miasto Kraków ! Zapraszam do oglądania :)
Wiem, nie wszystko jest idealne, ale weźmy poprawkę na to, że dopiero się uczę, a jeśli chodzi o panoramę, to pierwszy raz próbowałam je robić ;)
















4 komentarze:

  1. robisz przepiękne zdjęcia! podobają mi się zwłaszcza panoramy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :D To był mój pierwszy raz jak robiłam panoramę, więc dziękuję :*

      Usuń